תיאור המחלקה לחינוך על-יסודי בעיריית כפר-סבא, האחראית על חטיבות הביניים והתיכונים בעיר, ביקשה להטמיע בבתי הספר כלי ניהולי לפתרון בעיות מערכתיות (תחכים). בנוסף, לנתח באמצעות התחכים את תהליך הרישום למוסדות החינוך בעיר. האתגר - הובלת תחכים בנושא תהליך הרישום למוסדות החינוך בעיר בשיתוף עם מגוון בעלי עניין (הורים, יועצות, מנהלי בתי ספר ועוד).
- התאמת התחכים למגוון בתי הספר ולייחודיות של כל אחד מהם.
המעורבות שלי - גיבוש פתרון עירוני בנושא רישום המייצג את האינטרסים של כל אחד מהשותפים.
- התאמת התחכים הבית ספרי לפתרון הבעיות הייחודיות לכל אחד מבתי הספר.
האימפקט החברתי - פתרון בעיות מערכתיות ברמה עירונית וברמה בית ספרית.
- אימפקט לעירייה - שיתוף אנשי חינוך והורים בהתמודדות עם בעיות מערכתיות שהביא ליצירת אמון הדדי.
- רווח חברתי - עלייה בשביעות הרצון של התושבים בעקבות שיפור השירות של בית הספר והמחלקה לחינוך על-יסודי בעירייה.
האימפקט העסקי - רווח כלכלי: שיפור וייעול תהליכים הביא לצמצום בהוצאות של בתי הספר ושל מחלקת החינוך העל-יסודי.
|